نصرالله: حزب‌الله به جنگ داخلی کشیده نخواهد شد
کد خبر: 3988481
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

نصرالله: حزب‌الله به جنگ داخلی کشیده نخواهد شد

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی بر وارد نشدن این حزب به جنگ داخلی و عدم پیروی از خواسته‌های دشمنان تأکید کرد.  

به گزارش ایکنا به نقل از رأی الیوم، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در دیدار با مداحان و ذاکران حسینی(ع) به حوادث اخیر در خلده و شهادت «علی شبلی» اشاره کرد و گفت: حزب‌الله به جنگ داخلی کشیده نخواهد شد و ما کاری انجام نمی‌دهیم که دشمن می‌خواهد. این درحالی است که برخی تلاش می‌کنند برای مبارزه تسلیحاتی با ما خود را تجهیز کنند.
 
نصرالله افزود: کشاندن حزب‌الله به جنگ داخلی از بازداشت حریری آغاز شد و هدف از سناریوی زندانی کردن حریری شعله‌ور کردن آتش جنگ داخلی در لبنان بود.
 
دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود درباره جنگ اقتصادی نیز تأکید کرد: این یک جنگ تصادفی نیست؛ ما باید صبر کنیم و در کار خود کوشا و جدی باشیم.
 
گفتنی است، منطقه «خلده» واقع در جنوب پایتخت لبنان چندی پیش شاهد حوادث پُرتنشی بود که می‌توانست به وقوع یک بحران بزرگ بینجامد. با این حال، خویشتنداری حزب الله لبنان و اتخاذ موضع حکیمانه از سوی این جنبش مقاومتی موجب شد تا ناامنی‌های اخیر در خلده یک بحران فراگیر را به دنبال نداشته باشد.
 
سخنان سید حسن نصرالله در میان جمعی از ذاکران اهل بیت(ع) و مداحان انجام شد و به صورت علنی پوشش خبری داده نشد.

قرار است دبیرکل حزب الله لبنان، شنبه آینده (16 مرداد) به مناسبت بزرگداشت پیروزی مقاومت در جنگ سال 2006 با رژیم صهیونیستی، سخنرانی کند.
انتهای پیام
captcha