اجرای طرح «مهر تحصیلی» با توزیع هزار بسته نوشت‌افزار در ملایر
کد خبر: 3996556
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

اجرای طرح «مهر تحصیلی» با توزیع هزار بسته نوشت‌افزار در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح «مهر تحصیلی» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در ملایر با توزیع یک هزار بسته نوشت‌افزار و کیف خبر داد.

اجرای طرح «مهر تحصیلی» با توزیع هزار بسته نوشت‌افزار در ملایرپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در حوزه وقف سرآمد بوده و بیش از 190 واقف در ملایر وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر موقوفات شهرستان مربوط به واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله است که موقوفات این واقف بزرگ در زمینه‌ خدمات درمانی، فرهنگی، آموزشی و روضه‌خوانی است.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته یکی از طرح‌های این اداره اجرای طرح مهر تحصیلی هم‌زمان با شروع سال تحصیلی بوده است، گفت: امسال نیز برای نهمین سال این طرح با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و تهیه لوازم‌التحریر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اجرا می‌شود.

جعفری از توزیع یک هزار بسته نوشت‌افزار و کیف شامل 500 بسته برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی و 500 بسته نیز برای دانش‌آموزان دوره متوسطه از اواخر شهریورماه در بین دانش‌آموزان نیازمند ملایری خبر داد و گفت: برای این تعداد بسته حدود 280 میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده که ارزش هر بسته مهر تحصیلی حدود ۳۰۰ هزار تومان و از محل نیت مرحوم شادروان سیف‌الدوله تأمین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه شناسایی دانش‌آموزان نیازمند با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود، اضافه کرد: در سال گذشته نیز حدود سه هزار بسته مهر تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر از محل موقوفه مرحوم شادروان سیف‌الدوله در بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان ملایر توزیع شد.

انتهای پیام
captcha