اهدای ۴ هزار سبد کالا به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا
کد خبر: 3996625
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
از سوی خادمیاران رضوی تهران انجام شد؛

اهدای ۴ هزار سبد کالا به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

تعداد چهار هزار بسته سبد کالا از سوی خادمیاران رضوی استان تهران در میان خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

اهدای ۴ هزار سبد کالا به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونابه گزارش ایکنا، علیرضا جانه، سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه در روزهای کرونایی و با تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، همه امکانات برای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا قرار گرفت.

وی گفت: پیرو این امر مناطق و شهرستان‌های استان تهران نیز ستاد ویژه مقابله با کرونا را تشکیل داده و تیم‌هایی متشکل از پزشک و پرستار از سوی کانون‌های سلامت شکل گرفت تا با کمک خادمیاران رضوی، نیازهای درمانی آن‌ها تأمین شود و در این شرایط موجود نیازی به مراجعه به مراکز درمانی نداشته باشند.

سرپرست کانون‌‎های خدمت رضوی استان تهران در ادامه افزود: همچنین، گروه‌هایی برای کمک به خانواده‌های درگیر با کرونا از سوی کانون عمومی جهت رسیدگی به امور مختلف خانواده تشکیل شد تا افراد مبتلا به کرونا نیازی به خروج از منزل و تأمین معیشت نداشته باشند تا بتوان از گسترش این ویروس جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: با همکاری خیّرین و خادمیاران رضوی استان تهران، بیش از چهار هزار سبد معیشتی تهیه شد که در اختیار افراد شناسایی شده، نیازمند و آسیب دیده از کرونا که اشتغال خود را طی این مدت از دست داده‌اند، قرار خواهد گرفت.

جانه بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون چندین مرحله از پویش سفره مهربانی برگزار شده و بیش از یکصد هزار سبد کالا تهیه و تحویل افراد واجد شرایط شده است.

سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران تصریح کرد: برنامه‌های گوناگونی از سوی خادمیاران مناطق و شهرستان ها صورت گرفته است و برای پایان ماه صفر و ایام شهادت امام رضا علیه السلام نیز اقدامات مختلفی انجام خواهد شد.

در ادامه، محمود اکبری راد، مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۲ و مسئول توزیع بیش از چهار هزار کالای معیشتی استان تهران نیز در ارتباط با چگونگی تأمین این اقلام بیان کرد: حدود یک ماه خادمیاران رضوی با اتحاد و هماهنگی در جمع‌آوری اقلام همکاری داشته و توانستند ۱۵ قلم از کالای ضروری مورد نیاز سفره‌های مردم را تهیه کنند.

وی گفت: این اقلام شامل کالاهای غذایی مورد نیاز و ضروری از جمله برنج، انواع حبوبات و روغن خوراکی، پروتئین گیاهی، قند، شکر، چای، رب گوجه و نمک بوده که مجموعا حدود ۹۲ تن است.

اکبری راد بیان کرد: با همکاری خیران و خادمیاران خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌‎های استان تهران به‌ویژه خادمیاران منطقه ۲ تهران، این اقلام از محل‌های مختلف تولید دریافت و تجمیع شد و آماده تحویل به مسئولین مناطق و شهرستان‌های استان تهران بوده که پس از بسته‌بندی به نیازمندان تحت پوشش توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha