اجرای طرح «شهید سلیمانی» با ۲۰۳ تیم متشکل از بسیجیان تکاب
کد خبر: 3997591
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

اجرای طرح «شهید سلیمانی» با ۲۰۳ تیم متشکل از بسیجیان تکاب

فرمانده سپاه تکاب گفت: با هدف مقابله با بیماری کرونا، ۲۰۳ تیم بسیجی متشکل از  ۸۸ تیم حمایتی، پنج تیم مراقبتی و ۱۱۰ تیم رصد و غربالگری در این طرح به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

ارسالی/ اجرای طرح 《شهید سلیمانی》 با ۲۰۳ تیم متشکل از بسیجیان تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ وهاب عباس‌فام، فرمانده سپاه تکاب، روز گذشته 23 شهریور ماه در جلسه هم‌اندیشی اجرای طرح «شهید سلیمانی» اظهار کرد: با هدف مقابله با کرونا ۲۰۳ تیم متشکل از بسیجیان متشکل از  ۸۸ تیم حمایتی، پنج تیم مراقبتی و ۱۱۰ تیم رصد و غربالگری در این طرح به مردم خدمات می‌دهند.

وی با بیان اینکه گروه رصد و غربالگری اقدام به غربالگری و رصد بیماران کرونایی در مناطق محروم و دورافتاده شهرستان می‌کنند، افزود: بیماران پس از شناسایی به مراکز بهداشتی معرفی می‌شوند تا تحت درمان قرار بگیرند.

فرمانده سپاه تکاب ادامه داد: برای خدمات‌رسانی بهتر در قالب این طرح، تکاب به ۱۵ منطقه و بلوک تقسیم شده و در این مناطق تیم‌های حمایتی، مراقبتی و رصد و غربالگری با شبکه بهداشت شهرستان همکاری می‌کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر گرفتن تست کرونا و غربالگری، توزیع بسته‌های معیشتی نیز در بین افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان در قالب طرح «شهید سلیمانی» انجام می‌شود.

عباس‌فام تصریح کرد: تا پایان مهار کرونا بسیج و سپاه در کنار مردم بوده و به مردم ارائه خدمات می‌دهند تا با همکاری یکدیگر این ویروس منحوس از کشور برچیده شود.

انتهای پیام
captcha