رونمایی از تمبر شهدای شاخص آذربایجان غربی
کد خبر: 3999629
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

رونمایی از تمبر شهدای شاخص آذربایجان غربی

به مناسبت هفته دفاع مقدس از تمبر شهدای شاخس آذربایجان غربی در باغ رضوان ارومیه رونمایی شد.

ارسالی| رونمایی از تمبر شهدای شاخص آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تمبر شهدای شاخص استان با حضور سردار طالب رحیمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز، اول مهر، در جوار مزار شهدای باغ رضوان ارومیه رونمایی شد.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: دفتر خاطرات و زندگی همه شهدای هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آتی درس ایستادگی، استقامت، گذشت، خودسازی، ایثار، مقاومت، ولایت‌پذیری، عزت، استقلال و آزادی است.

سردار طالب رحیمی افزود: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران پرچم‌داران این انقلاب هستند و وصیت شهدا و درخواست خانواده‌های آنها ادامه دادن راه شهدا و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال سیره و روش شهدا به نسل جدید است تا آنها با فلسفه دفاع مقدس و درس‌های دلدادگی آن آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس  درس‌های زیادی به ایرانیان و به خصوص نسل جوان امروزی به یادگار گذاشت و همه ملت‌های آزادی‌خواه  جهان از این حماسه رزمندگان اسلام به افتخار یاد می‌کنند و آن الگوی را خود قرار داده‌اند.

یادآور می‌شود، در این مراسم از تمبر یادبود شهید «نادر علیزاده» رونمایی و از خانواده این شهید شاخص تجلیل و قدر دانی شد.

انتهای پیام
captcha