تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح آذربایجان غربی
کد خبر: 3999647
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح آذربایجان غربی

به مناسبت روز سرباز و هفته دفاع مقدس از سربازان نمونه نیروهای مسلح آذربایجان غربی تجلیل شد. 

ارسالی| تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اول مهر به مناسبت روز سرباز با حضور امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب کشور از سربازان نمونه نیروهای مسلح تجلیل شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در این مراسم اظهار کرد: در دفاع مقدس همه مردم از پیر و جوان و زن و مرد دوشادوش هم برای دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی جانانه ایستادگی کردند.

امیرسرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: در این دوران دو میلیون نفر سرباز در دوران جنگ تحمیلی وارد ارتش شده و آموزش دیدند که سنگینی دوران دفاع مقدس را به دوش بکشند.

وی با بیان اینکه سربازان زینت نیروهای مسلح هستند، ادامه داد: سربازان همواره نقش مهمی در تامین امنیت در کشور داشتند که شبانه‌روز برای دفاع از این مرز و بوم در کوه‌ها و دشت‌ها در راه خدمت به مردم آماده‌باش هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدایت‌ها و فرماندهی‌های رهبر معظم انقلاب از دوران جنگ تحمیلی تاکنون موجب شده است تا دشمنان جرات نگاه چپ کردن به ایران اسلامی را نداشته باشند. 

وی عنوان کرد: در زمان دفاع مقدس چندین کشور از بعثی‌ها حمایت می‌کردند که با اقتدار نیروهای مسلح و پشتکار و ایمان سربازان دوران جنگ تحمیلی همه توطئه‌های شوم دشمنان نقش برآب شد.

انتهای پیام
captcha