بهره‌برداری از 25 طرح محرومیت‌زدایی در سردشت
کد خبر: 3999659
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

بهره‌برداری از 25 طرح محرومیت‌زدایی در سردشت

فرمانده سپاه سردشت گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از 25 طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار 30 میلیارد ریال در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

ارسالی| بهره‌برداری از 25 طرح محرومیت‌زدایی در سردشتسرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سپاه سردشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار کرد: امسال در مجموع 140 عنوان برنامه با شعار «ما مقتدریم» در این شهرستان اجرا می‌شود که در حوزه‌های مختلفی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... است.

وی افزود: تعدادی از این برنامه‌ها به روال سال‌های گذشته از بوده و  شامل تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، سرکشی از خانواده‌‌های معظم شهدا، نواختن زنگ ایثار و شهادت، توزیع بسته ‌های فرهنگی و معیشتی، تداوم طرح شهیدسلیمانی، عطرافشانی گلزارشهدا، دیدار با امامان جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و هم‌اندیشی، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام اقشار مختلف مردم به یادمان‌ شهدای بلفت و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم است.

فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در سردشت افتتاح 25 طرح محرومیت‌زدایی است که این طرح‌ها عبارت از احداث مسکن مددجویی، پل، دیوار حائل سیل‌کش، آبرسانی به زمین‌های کشاورزی و تأمین آب آشامیدنی روستایی، به‌سازی و آسفالت جاده، مرمت و بازسازی مساجد و خانه‌های محروم در سه بخش وزینه، مرکزی و ربط سردشت هستند.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها 30 میلیارد ریال است، عنوان کرد: این طرح‌ها به همت بسیج سازندگی در سردشت اجرا شده و سپاه شهدا و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اعتبار آنها را تامین کرده‌اند.

نصیری تصریح کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی، دوخت و طراحی، سازه‌های بتونی، صنایع تکمیلی همچون بسته‌‌بندی محصولات محلی، پرورش زنبور عسل و احیاء از محل اعطای تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی از دیگر طرح‌های اقتصادی هفته دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام
captcha