نقش آموزش‌های فرهنگی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4000198
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

نقش آموزش‌های فرهنگی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پیشگیری از وقوع جرم در جامعه و ارتقای آموزش‌های فرهنگی و تربیتی در جامعه یکی از مؤثرترین عوامل پیشگری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری محسوب می‌شود.

ارسالی امروز ا ارتقا آموزش‌های فرهنگی از عوامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: دفاع جانانه مردم غیور ایران از میهن اسلامی همیشه در دفتر تاریخ ماندگار بوده و این آزادی و امنیت مرهون خون شهدا، جهاد، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است.

وی افزود: ما در سر سفره شهدا نشسته‌ایم و باید شکر آن را به بهترین نحو ممکن بجا آوریم و بهترین شکر نیز خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم بوده و خدمتی که در راه احقاق حق و اجرای عدالت باشد، پسندیده است و در اصلاح و بازپروری و باز اجتماعی کردن مجرمین و بزهکارانی است که در داخل زندان‌ها محبوس هستند و برای نیل به این مهم باید حرفه آموزی، اشتغال و خانواده زندانیان مدنظر باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: 175 زندانی در روزهای جاری در زندان‌های استان آزاد شدند که 85 نفر زندانیان ارومیه بودند و باید از خییرین ستاد دیه و تمامی کسانی که موجبات آزاد سازی زندایان جرایم غیر عمد و مالی را فراهم می‌آورند تشکر و اقشار مردم را به مشارکت در این کار خیر و الهی دعوت کرد.

وی در پایان اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم در جامعه و ارتقاء آموزش‌های فرهنگی و تربیتی در جامعه یکی از مؤثرترین عوامل پیشگری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری است.

انتهای پیام
captcha