طرح حمایتی «هر روضه خانگی، آزادی یک زندانی» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4000880
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

طرح حمایتی «هر روضه خانگی، آزادی یک زندانی» در اردبیل اجرا می‌شود

مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح حمایتی با عنوان «هر روضه خانگی، آزادی یک مادر و بانوی معسر زندانی» در اردبیل اجرا می‌شود.

رضازاده// طرح حمایتی «هر روضه خانگی، آزادی یک زندانی» در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی،‌ مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، ششم مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح حمایتی با عنوان «هر روضه خانگی، آزادی یک مادر و بانوی معسر زندانی» در اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: تحکیم بنیان خانواده و مقابله با آسیب‌های اجتماعی جزو اولویت‌های اساسی بوده که در راستای کاهش جرایم و تخفیف مجازات ویژه بانوان، به عنوان عاملی مهم برای جلوگیری از فروپاشی بنیان خانواده و ترویج فرهنگ مواسات و همدلی در جامعه است.

مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، ادامه داد: اجرای این طرح حمایتی در قالب «نذر امام رضا(ع)» مورد توجه قرار گرفته که با جلب مشارکت خیرین زمینه آزادی مادران و بانوان معسر زندانی، فراهم شده است.

حقی تصریح کرد: مشارکت در این نذر در استان اردبیل از طریق شماره کارت ملت ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۳۹۹۴۶۶ است که خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند تا پایان ماه صفر به تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ وجوه نقدی خود را به شماره کارت اعلام شده واریز و در این اجر معنوی مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha