روحیه شهادت‌طلبی و وحدت؛ زمینه‌ساز پیروزی ایران اسلامی
کد خبر: 4001556
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

روحیه شهادت‌طلبی و وحدت؛ زمینه‌ساز پیروزی ایران اسلامی

امام جمعه سنندج گفت: ایمان، اخلاص، صبوری، اخلاق‌ مداری، روحیه شهادت طلبی و وحدت زمینه‌ساز پیروزی ایران اسلامی در برابر رژیم بعث و ۳۷ کشور حامی صدام شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 9 مهرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ایمان، اخلاص، صبوری، اخلاق‌ مداری، روحیه شهادت طلبی و وحدت، باعث پیروزی ایران اسلامی در برابر رژیم بعث و ۳۷ کشور حامی صدام شد.

وی مردم را شایسته خدمت شایسته و بهره‌مندی از آرامش و آسایش دانست و افزود: امیدواریم مسئولان و دولتمردان خالصانه برای خدمت به ملت ایران به ویژه مردم کردستان که همواره مرزداران نمونه نظام و کشور بوده‌اند، قدم بردارند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه شرایط بد اقتصادی موجب شده تا امروز تعدادی از خانواده‌های نتوانند مایحتاج اولیه زندگی خود را تأمین کنند، بیان کرد: مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد، چشم انتظار مسئولان هستند و قطعا دولتمردان در سایه خدمت به آنان، بزرگ و شایسته خواهند بود.

وی سفرهای رئیس‌جمهوری به استان‌های مختلف را نشانه دلسوز بودن دولت نسبت به مردم ذکر کرد و افزود: انتظار داریم دولت و مسئولان، وعده‌های خود در زمینه خدمت به مردم و رفع مشکلات را از قالب شعار بیرون آورده و عملی کنند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: مسئولان و دولت جدید که آستین خدمت‌گزاری به مردم را بالا برده‌اند، با تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عدم پخش نماز جمعه سنندج از صدا و سیمای مرکز کردستان در چند هفته اخیر تأکید کرد: هیچ مرکز و نهادی به اندازه این رسانه در انتقال پیام علما به مردم مهم و تأثیرگذار نیست، بنابراین انتظار داریم مانند گذشته اقدام به ضبط و پخش خطبه‌های نمازجمعه کنند.

وی در پایان با تبریک هفته آتش‌نشانی به شاغلان این حوزه، یادآور شد: آتش‌نشانان نماد ایثار، فداکاری و نجات انسان‌های گرفتار در آتش هستند و براین اساس باید گفت آتش‌نشانی شغل نیست بلکه عشق، ایثار، تعهد و محبت است و فعالان این عرصه، شایسته تقدیر هستند.

انتهای پیام
captcha