توزیع ۸ هزار بسته نوشت‌افزار در قالب پویش «مشق احسان» در آذربایجان غربی
کد خبر: 4002487
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

توزیع ۸ هزار بسته نوشت‌افزار در قالب پویش «مشق احسان» در آذربایجان غربی

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: چهارمین پویش «مشق احسان» در آذربایجان غربی برگزار شد و در این پویش هشت هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و آماده اهدا برای دانش‌آموزان نیازمند استان است.

توزیع ۸ هزار بسته نوشت‌افزار در قالب پویش «مشق احسان» در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان غربی، رضا عزتی، رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، ۱۲ مهر، در مراسم پویش اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: چهارمین پویش «مشق احسان» در آذربایجان غربی برگزار شد و در این پویش هشت هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و آماده اهدا برای دانش‌آموزان نیازمند استان است.

وی افزود: ارزش هر بسته ۱۸۰ هزار تومان بوده و هر بسته شامل لوازم‌التحریر با در نظر گرفتن مقطع تحصیلی و به صورت دخترانه و پسرانه تدارک دیده شده است.

عزتی ادامه داد: این بسته‌ها توسط ۸۰ گروه جهادی که در این پویش در تلاش و همکاری هستند در بین دانش‌آموزان مستمند سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی گفت: آذربایجان غربی در سال‌های گذشته نیز به نسبت جمعیت در  پویش «مشق احسان» پیشتاز بوده و در تلاش هستیم تا برگزاری این پویش‌ها در سطح استان تدوام داشته باشد.

انتهای پیام
captcha