برخورد نیروی انتظامی با تهدیدات مرزی و مفسدان موجب ارتقای امنیت کشور می‌شود
کد خبر: 4003499
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

برخورد نیروی انتظامی با تهدیدات مرزی و مفسدان موجب ارتقای امنیت کشور می‌شود

فرماندار سردشت گفت: مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات مرزی از یک سو و برخورد قاطع و مستمر با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است.

برخورد نیروی انتظامی با تهدیدات مرزی و مفسدان موجب ارتقای امنیت کشور می‌شودبه گزارش ایکنا آذربایجان غربی، اقصی نخشی‌پور، فرماندار سردشت، ۱۷ مهر، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سردشت که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم و عزتمند امنیتی، نظامی و امنیتی است.

وی افزود: موهبت بی‌بدیل امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی که در جهان زبان‌زد است، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و با اقتدار نیروی فهیم و سپیددل انتظامی است که خاضعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و از تمامیت ارضی و عزت این مرز و بوم صیانت می‌کنند.

فرماندار سردشت پلیس را زینت جامعه معرفی کرد و ادامه داد: مشارکت هوشمندانه و عزتمندانه نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات مرزی از یک سو و برخورد قاطع و مستمر با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان نظم و آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است.

وی عنوان کرد: امنیت موجود که با همراهی نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایجاد شده، زمینه توسعه همه جانبه را در منطقه فراهم کرده است.

نخشی‌پور گفت: این هفته فرصتی مغتنم برای تجلیل از رادمردان و جان برکفانی است که خالصانه از امنیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌ورزند.

وی تصریح کرد: نیروی با اقتدار انتظامی نهادی برخاسته از بطن جامعه که نقش برجسته و بی‌بدیلی در تامین امنیت عمومی، اقتصادی، رفاه و آسایش جامعه و همچنین زمینه‌سازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می‌کند.

انتهای پیام
captcha