ارزیابی شاخصه سلامت ۵۶ هزار نوآموز در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4003724
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

ارزیابی شاخصه سلامت ۵۶ هزار نوآموز در آذربایجان‌غربی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان‌غربی گفت: سه هزار نوآموز تاکنون به صورت رایگان ارزیابی شدند و ۵۳ هزار نفر نیز تمام‌بها مورد ارزیابی شاخصه‌های سلامت قرار گرفتند و در مجموع سنجش سلامت ۵۶ هزار نوآموز استان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ارزیابی شاخصه سلامت 66 هزار نو آموز در آذربایجان‌غربیعیسی محمدی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: از آغاز فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت ۹ هزار و ۸۶۰ نفر نیاز به ارزیابی تخصصی داشتند که به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شدند.

وی افزود: تعداد پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در سال جاری به ۴۶ پایگاه افزایش یافته و یک پایگاه در منطقه کشاورز ایجاد شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از تعداد ۴۶ پایگاه اولیه ۲۸ پایگاه نوع «الف» و ۱۸ پایگاه نوع «ب» و یک پایگاه تخصصی نوع «ج» در شهرستان ارومیه فعالیت دارند.

محمدی بیان کرد:پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در پایگاه‌های سنجش سلامت رعایت می‌شود و تعداد نوآموزان ارزیابی شده در پایگاه نوع «الف» ۳۳_۳۶ نفر به صورت روزانه و در پایگاه نوع «ب» ۲۲-۲۴ نفر است.

وی ادامه داد: سه هزار نوآموز تاکنون به صورت رایگان ارزیابی شدند و ۵۳ هزار نفر نیز تمام‌بها مورد ارزیابی شاخصه‌های سلامت قرار گرفتند و در مجموع سنجش سلامت ۵۶ هزار دانش‌آموز استان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

محمدی گفت: سال گذشته تعداد ۵۱ هزار و ۸۰۵ نفر نوآموز استان مورد سنجش سلامت قرار گرفتند که امسال این تعداد به ۷۴ هزار نفر افزایش یافته است، چرا که سال گذشته نوآموزان پیش دبستانی مورد ارزیابی شاخصه‌های سلامت قرار نگرفتند و به حجم افراد مورد سنجش در سال جدید اضافه شدند.

انتهای پیام
captcha