۷۳ درصد مردم ماکو دُز اول واکسن را دریافت کردند
کد خبر: 4003806
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

۷۳ درصد مردم ماکو دُز اول واکسن را دریافت کردند

فرماندار ماکو گفت: در حال حاضر ۷۳ درصد جمعیت ماکو دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و ۲۴ درصد جمعیت این شهرستان نیز هر دو دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.

۷۳ درصد جمعیت ماکو یک دز واکسن کرونا دریافت کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی محمدی‌ایروانلو، فرماندار ماکو، روز گذشته، ۱۸ مهرماه در پنجاهمین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و مبارزه با کرونا ماکو، اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع موج‌های بعدی کرونا در این شهرستان نیاز است تا روند واکسیناسیون در این شهرستان تسهیل شده و سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: با افزایش سرعت واکسیناسیون در ماکو طرح «مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی» نیز در این شهرستان اجرا شده و ارائه خدمات عمومی مستلزم داشتن کارت تزریق واکسن کرونا است.

فرماندار ماکو ادامه داد: در حال حاضر ۷۳ درصد جمعیت ماکو دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و ۲۴ درصد جمعیت این شهرستان نیز هر دو دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۶ مرکز تزریق واکسن کرونا در این شهرستان تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند و در صورت تزریق واکسن کرونا نیز نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی سهل‌انگاری نکنند.

محمدی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر ماکو در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و در صورت غفلت شاهد موج ششم کرونا و تغییر رنگ شهرستان خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام
captcha