تزریق ۶۵ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 4004131
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

تزریق ۶۵ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان ۶۵ هزار و ۲۱۶ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

تزریق ۶۵ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربیجواد آقازاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان ۶۵ هزار و ۲۱۶ دز واکسن کرونا تزریق شده که با احتساب آنها در مجموع دو میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۳۹ دز واکسن تزریق شده است.

وی افزود: در سطح استان چندین مراکز تجمیعی واکسن کرونا راه‌اندازی شده است که همه‌روزه کار تزریق واکسن را انجام می‌دهند و علاوه بر آن تیم‌های سیار سلامت نیز در شهرستان‌ها آغاز به کار کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در روستاهای استان نیز بیش از ۲۰۰ نفر در امر واکسیناسیون کرونا مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: از ابتدای ماه جاری نیز تزریق واکسن کرونا به دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در استان هم آغاز شده است و در این ارتباط همکاری خوبی بین علوم پزشکی و اداره‌کل آموزش و پرورش استان وجود دارد.

آقازاده تصریح کرد: در حال حاضر به دو جز شهرستان مهاباد و سردشت که وضعیت قرمز دارند بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی امری ضروری است.

انتهای پیام
captcha