پرداخت کمک معیشتی ۱۹۰ میلیارد ریالی به مددجویان مهاباد
کد خبر: 4004135
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

پرداخت کمک معیشتی ۱۹۰ میلیارد ریالی به مددجویان مهاباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال در مجموع ۱۹۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شده است تا بخشی از نیازهای آنها رفع شود.

پرداخت کمک معیشتی ۱۹۰ میلیارد ریالی به مددجویان مهاباداحمد نوذری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: تعداد خانوارهای تحت پوشش در مهاباد برابر با ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار است که به صورت ماهیانه به حساب آنها متناسب با تعداد خانوار مستمری واریز می‌شود.

وی افزود: در مجموع ۳۰ میلیارد ریال ماهانه به حساب خانوارها‌ی تحت پوشش واریز می‌شود و در کنار آن در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی و بهداشتی به آنها اهدا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال در مجموع ۱۹۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شده است تا بخشی از نیازهای آنها رفع شود.

وی عنوان کرد: مردم مهاباد در آستانه سال تحصیلی جدید نیز بیش از ۱۴ میلیارد ریال در جشن «شور عاطفه‌ها» کمک کردند که این کمک‌ها در قالب بسته‌های نوشت‌افزار در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

نوذری خاطرنشان کرد: برای آگاهی بیشتر از مشکلات مددجویان طرح «مفتاح‌الجنه» در این شهرستان اجرا می‌شود که طی آن کارشناسان با حفظ کرامت انسانی با حضور در منازل مددجویان در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و برای حل آنها اقدام می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha