واکسیناسیون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بر علیه بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4004403
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

واکسیناسیون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بر علیه بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ هزار و ۲۱۶ نفر بر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه‌شدگان به دو میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۳۹ نفر رسید.

واکسینه شدن بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته ۶۵ هزار و ۲۱۶ نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان در استان به دو میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۳۹ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت ۹۱۹ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی هزار و ۵۵۰ نفر شد و هم‌اکنون ۷۴۳ نفر مشکوک به بیماری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست داد که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۶ هزار و ۵۳۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۲۸۸ هزار و ۷۰ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

آقازاده تصریح کرد: ارومیه با پنج نفر، میاندوآب با پنج نفر، خوی با چهار نفر، بوکان، سلماس، مهاباد و پیرانشهر با یک نفر فوتی آمار جان‌باختگان کرونا را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha