آذربایجان‌ غربی ۷۳۸ شهید نیروی انتظامی دارد
کد خبر: 4004463
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

آذربایجان‌ غربی ۷۳۸ شهید نیروی انتظامی دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی گفت: سبزپوشان ناجا در دوران دفاع مقدس پرچم‌دار برقراری امنیت در کشور بودند و در راه حفظ دین اسلام و انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی ۷۳۸ شهید در آذربایجان‌ غربی تقدیم کرده است.

آذربایجان‌غربی ۷۳۸ شهید نیروی انتظامی به انقلاب تقدیم کرده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌ غربی، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی، روز گذشته، ۲۰ مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امروز همچون گذشته نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در کشور جانفشانی می‌کند تا ملت ایران بدون هیچ دغدغه‌ای بتواند در کمال آرامش و امنیت روزگار بگذراند و خاک این مرز و بوم حفظ شود.

وی افزود: سبزپوشان ناجا در دوران دفاع مقدس نیروهای شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی پرچم‌دار برقراری امنیت بودند و در راه حفظ دین اسلام و انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی ۷۳۸ شهید در آذربایجان‌غربی تقدیم کرده است. شهدای مرزبانی ناجا از جمله این شهدا هستند که با جان و دل از مرزهای مقدس ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ادامه داد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برقراری امنیت در سراسر کشور است و همه نیروهای انقلابی و جهادگر به ویژه نیروهای فداکار، شجاع و متدین انتظامی برای حفظ امنیت کشور جهاد می‌کنند.

فعال در پایان بیان کرد: شهدای ناجا در صف اول حفظ امنیت کشور قرار دارند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای نیروی انتظامی به‌عنوان شهدای مدافع حریم در دفاع از آرمان‌های والای نظام اسلامی مظلومانه به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام
captcha