اجرای پویش «هم‌کلاسی مهربان» در تکاب
کد خبر: 4004471
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

اجرای پویش «هم‌کلاسی مهربان» در تکاب

فرمانده سپاه تکاب از توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف مدرسه در قالب پویش «هم‌کلاسی مهربان» بین دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب پویش «هم‌کلاسی مهربان» تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ وهاب عباس‌فام، فرمانده سپاه تکاب، روز گذشته، ۲۰ مهرماه در پویش «هم‌کلاسی مهربان» که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این رزمایش مؤمنانه ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف بین دانش‌آموزان نیازمند در تکاب توزیع شد.

وی افزود: اجرای پویش «هم‌کلاسی مهربان» در تکاب در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور دست‌گیری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای دومین سال متوالی با همکاری اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و خیران برگزار شد.

فرمانده سپاه تکاب ادامه داد: همچنین در قالب این پویش ۶۰ بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، چای، قند و ... تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در تکاب تاکنون در چندین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه با کمک خیران و مشارکت نیروهای بسیجی و سپاه برگزار شده است تا در این شرایط سخت بتوان به افراد آسیب‌دیده از کرونا کمک کرد.

عباس‌فام در پایان افزود: تا پایان سال در چندین مناسبت نیز توزیع بسته‌های معیشتی انجام خواهد شد و سپاه تا پایان مهار کرونا همواره در راه خدمت به مردم تلاش خواهد کرد.

خبرنگار: سمیرا محمدی

انتهای پیام
captcha