گفتمان نظام لیبرال دموکراسی به بن‌بست رسیده است
کد خبر: 4005195
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

گفتمان نظام لیبرال دموکراسی به بن‌بست رسیده است

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی گفت: امروز هم در عمل و هم تفکر، گفتمان نظام طاغوت و لیبرال دموکراسی به بن بست رسیده و هر روز شاهد افول و انزوای بیش از پیش نظام سلطه در رژیم آمریکا هستیم.

مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، شامگاه جمعه در همایش «عهد علمی دانشگاهیان با حضرت ولی عصر(عج)» که با حضور مسئولان دانشگاهی کشور در ساختمان ۳۱۳ مسجد جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در دهه اخیر تعبیر‌های معنی داری را از زبان نه تنها منتقدان بلکه سیاست‌ورزان آمریکایی نسبت به افول و انزوا و در نهایت فروپاشی رژیم آمریکا به گوش می‌رسد و این پایان کار لیبرال دموکراسی است بطوری‌که فوکویاما نظریه پرداز و تأمین کننده محتوای غرب، سال ۹۷ گفت که چاره‌ای نداریم جز اینکه به سمت سوسیالیست برویم و مارکسیسم و آن مدینه فاضله‌ای که نشان داده بودند را به لقایش ببخشند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: تاریخ نشان داده است که همیشه وعده و نصرت الهی پابرجا بوده است و علی‌رغم همه عناد‌ها و دشمنی‌ها، امروز آرمان شهری که تحت لوای ولایت الهی شکل بگیرد جاودان است، آرمان شهری که مردمانش منتظر ظهور هستند.

رئیس نهادنمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها تصریح کرد: ما مروّج و مبلغ دین الهی هستیم و اگر همگان به رسالت خود عمل کنند ظهور محقق می‌شود، کما اینکه رهبران انقلاب اسلامی، هدف اصلی انقلاب را رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی با تأسی از مهدویت عنوان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی تأکید کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نقش دانشگاهیان و آموزش عالی ما بسیار پررنگ است چرا که با توجه به موضوع مهدویت و فلسفه انتظار می‌توانند منجر به نزدیک شدن هدف انقلاب اسلامی شوند.

انتهای پیام
captcha