حملات تروریستی در افغانستان، سوریه و لبنان فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی است
کد خبر: 4005418
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
جنبش انصارالله:

حملات تروریستی در افغانستان، سوریه و لبنان فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی است

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: حملات خونبار اخیر در منطقه توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد اختلافات قومی ـ مذهبی و بی‌ثبات کردن منطقه است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، دفتر سیاسی جنبش انصار‌الله در یمن حملات تروریستی و وحشیانه علیه مساجد در افغانستان را محکوم کرد.

در بیانیه انصار الله آمده است:  این عناصر تکفیری که دست به کشتار وحشیانه در عراق می زنند، ساخته دست آمریکایی هستند که از آنها برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کند و ما از مقامات افغانستانی می‌خواهیم این قاتلان را تحت پیگرد قرار داده و مجازات عادلانه علیه آنها اعمال کند.

انصارالله بر لزوم تأمین حفاظت لازم از نمازگزاران در مساجد و انجام اقدامات پیشگیرانه برای ممانعت از وقوع هر گونه جرایم جدید تأکید کرد.

این جنبش همچنین عملیات کمین باندهای مسلح در پنجشنبه گذشته علیه تظاهرات‌کنندگان مسالمت‌جو در لبنان را که چند کشته و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد و گفت: این اقدام تروریستی و محکوم ثبات و صبح داخلی را هدف گرفته است و در راستای توطئه آمریکا و اسرائیل برای کشاندن لبنان به فتنه‌ای داخلی است.

در همین حال جنبش انصار الله حملات آمریکایی - صهیونیستی به منطقه تدمر سوریه را نیز که به کشته و زخمی شدن چند نفر منجر شد محکوم و بر حق کامل سوریه برای پاسخ به این تجاوز تأکید کرد.

در اثر حمله هوایی شامگاه چهارشنبه رژیم صهیونیستی به منطقه تدمر واقع در حومه شرقی حمص که گفته می‌شود، مواضع نیروهای همپیمان سوریه بوده است، دست‌کم یک نفر شهید و چند نفر دیگر زخمی شدند.

در تیراندازی پنجشنبه گذشته در بیروت به سمت طرفداران حزب‌الله و جنبش امل که معترض به سیاسی کاری بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت بودند، هفت نفر کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

در حمله تروریستی دیروز جمعه داعش به مسجد شیعیان در قندهار افغانستان هم دست‌کم 62 نفر شهید و 70 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha