برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در سلماس
کد خبر: 4005451
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در سلماس

به همت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان سلماس یادواره «شهدای دانش‌آموز و فرهنگی» امروز، 24 مهرماه در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای «دانش‌آموز و فرهنگی» در سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به همت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان سلماس یادواره «شهدای دانش‌آموز و فرهنگی» با عنوان «لاله‌های روشن»، 24 مهرماه در این شهرستان برگزار شد.

امام‌جمعه سلماس در این مراسم اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با ولایت‌فقیه از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی افزود: امروز تهدید جدی انقلاب اسلامی آسیب فرهنگی است و دشمنان تلاش می‌کنند نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلام دور کنند از این رو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آنها را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می‌کند.

ایرج افراسیابی،‌ مدیر آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان خواندن کتاب‌هایی با موضوع ایثار و جوانمردی شهدا ضروری است.

وی در پایان افزود: امروز امنیت، عزت و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی مرهون رشادت خون شهدا است و انقلاب اسلامی به الگویی برای دیگر کشورها برای مبارزه با استکبار تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha