ایران پرچم‌دار وحدت‌آفرینی در کشورهای اسلامی است
کد خبر: 4005557
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴

ایران پرچم‌دار وحدت‌آفرینی در کشورهای اسلامی است

فرماندار سردشت گفت: به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران پرچم‌دار وحدت و وحدت‌آفرینی بین کشورهای اسلامی است.

ایران پرچم‌دار وحدت‌آفرینی در کشورهای اسلامی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اقصی نخشی‌پور، فرماندار سردشت، ۲۴ مهرماه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته وحدت این شهرستان، اظهار کرد: به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران پرچم‌دار وحدت و وحدت‌آفرینی در بین کشورهای اسلامی است از این رو دشمنان سعی دارند با ضربه زدن به ایران مانع نقش‌آفرینی آن شوند.

وی افزود: دشمنان قصد دارند با ایجاد تفرقه بین مذاهب به همبستگی و اتحاد آنان آسیب بزنند که با اتحاد ما به اهداف خود نخواهند رسید از این رو هوشیاری و بصیرت مسلمانان در این برهه زمانی امری ضروری است.

وی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم هفته وحدت تأکید کرد و ادامه داد: هفته وحدت نقش تأثیرگذاری در تحقق امر وحدت و همدلی مسلمانان جهان و نقش برآب شدن دسیسه دشمنان دارد.

وی با بیان اینکه هفته وحدت سبب می‌شود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند، گفت: نبی مکرم اسلام(ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان بوده و وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین است.

انتهای پیام
captcha