شهردار جدید خلیفان مهاباد معرفی شد
کد خبر: 4005559
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶

شهردار جدید خلیفان مهاباد معرفی شد

زانیار عزیزی، به عنوان شهردار جدید خلیفان معرفی و از خدمات فتاح امینی‌فرد قدردانی شد.

شهردار جدید خلیفان مهاباد معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، زانیار عزیزی، روز گذشته، ۲۴ مهرماه به عنوان شهردار جدید خلیفان معرفی و از خدمات فتاح امینی‌فرد قدردانی شد.

سیدمحمد عابدی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی، در این جلسه اظهار کرد: شهرهای کمتر توسعه‌یافته و نوپا در جهت رفاه و حال شهروندان مورد حمایت کامل وزارت کشور قرار می‌گیرد، شهردار و سایر مسئولان شهرهای جدید و در حال توسعه برای توسعه واقعی و پایدار شهرهای نوپا باید منابع، امکانات، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را شناسایی کنند تا درآمدهای جدید از منابع محتلف محقق شود.

وی افزود: ظرفیت‌های زیادی در شهرهای تازه تاسیس از جمله خلیفان نهفته است که با شناسایی و رونق دادن به آن می‌توان در راستای توسعه و آبادانی آن قدم‌های خوب و بزرگی برداشت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری باید مطابق ظرفیت شهرها مصوب شود، ادامه داد: بودجه تحقق یافته این شهر در سال گذشته ۴۷ میلیارد ریال مصوب شده که تنها یک سوم آن محقق شده است.

وی بیان کرد: تمام شهرهای توسعه‌یافته امروزی زمانی در اوج محرومیت بودند که انتظار داریم با تلاش مسئولان و حمایت‌های مردم روند توسعه این منطقه نیز در کمترین زمان ممکن محقق شود.

عارف خدرلو، فرماندار مهاباد هم در این جلسه گفت: اولویت اصلی نظام محرومیت‌زدایی و حمایت از مناطق محروم بوده و در سطح شهرستان مهاباد نیز این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

عارف خدرلو با اشاره به اینکه در سال اخیر مهاجرت از شهر خلیفان به دیگر نقاط بیشتر شده است، افزود: همه مسئولان در جهت ارائه خدمات و امکانات رفاهی بیشتر به شهروندان برای جلوگیری از مهاجرت تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه لازمه توسعه و آبادانی و اجرای پروژه‌های مختلف تعامل و همکاری شهروندان است، گفت: برخی از طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهر خلیفان با مشکل معارض همراه بوده و انتظار داریم مردم هم با همکاری و مشارکت بیشتر زمینه بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی را فراهم کنند.طرح‌های گازرسانی، آب آشامیدنی و سالن‌های ورزشی جزء طرح‌های مهم و اثرگذاری هستند که با سرمایه‌گذاری عظیم دولت در دست اجراست.

فرماندار مهاباد بر اصل شفاف‌سازی تأکید کرد و گفت: تمام امورات و فعالیت‌های شهرداری باید شفاف‌سازی و در اختیار شهروندان قرار گیرد تا اعتماد بین مردم و بدنه دولت بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام
captcha