محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی شد
کد خبر: 4005883
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی شد

محمدصادق معتمدیان با رای هیئت وزیران به عنوان استاندار آذربایجان غربی انتخاب شد.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، هیات دولت به ریاست حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جلسه ۲۵ مهر، به استانداران منتخب استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و آذربایجان غربی رای اعتماد داد.

در این جلسه، هیات وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه‌ها، زین‌العابدین رضوی خرم را به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، علی نظری را به عنوان استاندار خراسان رضوی و محمدصادق معتمدیان را به عنوان استاندار آذربایجان غربی انتخاب کردند.

یادآور می‌شود، معتمدیان در سال ۱۳۴۹ در کرمانشاه متولد شد و از اواخر دهه ۱۳۷۰ مسئولیت‌های مختلفی را در حوزه های مختلف اجرایی در استان‌های گوناگون از جمله آذربایجان غربی تجربه کرده است.

وی همچنین مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت را از دانشگاه ارومیه در استان آذربایجان غربی در کارنامه خود دارد.

عضویت در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، رییس شورای سیاست‌گذاری موسسات آموزشی ـ پژوهشی در شمال غرب کشور، خدمت در ستاد دستگاه‌های اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی، منطقه‌ای و توسعه‌ای از دیگر مسئولیت‌های معتمدیان طی سال‌های گذشته بوده است.

محمد صادق معتمدیان، پاییز سال ۱۳۹۷ به عنوان استاندار خراسان جنوبی عازم بیرجند شد و اقدامات گسترده‌ای در راستای محرومیت‌زدایی در این استان مرزی ایران انجام داد.

وی همچنین حدود یک سال پیش به عنوان استاندار خراسان رضوی، مدیریت دومین استان پرجمعیت کشور را برعهده گرفت و در آن استان نیز منشا خیر و اقدامات گسترده اقتصادی بوده است.

 

 

انتهای پیام
captcha