۷۲ درصد جمعیت مهاباد علیه کرونا واکسینه شدند
کد خبر: 4005887
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴

۷۲ درصد جمعیت مهاباد علیه کرونا واکسینه شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در مجموع در مهاباد ۷۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده و ۴۹ درصد جمعیت نیز هر دو دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.

۷۲ درصد جمعیت مهاباد بر علیه کرونا واکسینه شدندبهاء‌الدین حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در این شهرستان اظهار کرد: تاکنون در مهاباد ۱۹۷ هزار و ۱۷ دُز واکسن کرونا تزریق شده که از این تعداد ۱۳۵ هزار و ۶۸۵ نفر دُز اول و ۶۱ هزار و ۳۰۲ نفر هم دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز سه هزار و ۵۴۸ دُز واکسن کرونا در مهاباد تزریق شد که از این تعداد یک هزار و ۳۷۱ مورد مربوط به دُز اول و مابقی مربوط به دُز دوم بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ادامه داد: در مجموع در مهاباد ۷۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده و ۴۹ درصد جمعیت نیز هر دو دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود با شتاب واکسیناسیون عمومی در این شهرستان اقدام به تزریق واکسن کرونا کرده و همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

 

انتهای پیام
captcha