انجمن «بانوان کارآفرین» در آذربایجان‌غربی تشکیل شود
کد خبر: 4005955
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

انجمن «بانوان کارآفرین» در آذربایجان‌غربی تشکیل شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: انجمن «بانوان کارآفرین» در راستای پیگیری مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین استان تشکیل شود.

ضرورت تشکیل انجمن بانوان کارآفرین در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، نادر صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، ۲۵ مهر، اظهار کرد: فعالیت تعدادی از بانوان استان در حوزه‌های تجاری و اقتصادی قابل توجه بوده و انجمن «بانوان کارآفرین» در راستای پیگیری مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین استان تشکیل شود.

وی افزود: بانوان کارآفرین استان الگویی موثر برای دیگر بانوان استان هستند چرا که توانستند در کنار مسئولیت‌های زندگی نقش خود را در تحقق برنامه‌های اقتصادی کشور ایفا کنند. 

صادقی بیان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با بانوان کارآفرین و حل مشکلات آن‌ها ضروری بوده و استانداری تمامی تلاش خود را در حمایت از این بانوان کار آفرین انجام می‌دهد و امیدواریم با رفع موانع پیش‌رو شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان استان در عرصه‌های اقتصادی و کارآفرینی باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات بانوان کارآفرین در عرصه تولید و عرضه محصولات تولیدی نیاز به برطرف کردن دارد، ادامه داد: ایجاد سیستم‌های مدیریت زنجیره تامین در روند طراحی، تولید و فروش محصولات تولید و آشنایی بیشتر با نیازهای بازار در فعالیت‌های اقتصادی ضروری است.

 

 

انتهای پیام
captcha