اشتغال پایدار برای جوانان استان اردبیل فراهم شود
کد خبر: 4006005
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

اشتغال پایدار برای جوانان استان اردبیل فراهم شود

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل، گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در استان اردبیل مطرح بوده،‌ اشتغال‌زایی پایدار برای جوانان استان اردبیل است.

رضازاده// اشتغال پایدار برای جوانان استان اردبیل فراهم شودصدیف بدری، عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در استان اردبیل مطرح بوده،‌ اشتغال‌زایی پایدار برای جوانان استان اردبیل بوده که در این زمینه در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان اردبیل نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی هستیم.

وی بیان کرد: در این راستا مباحث مهمی همچون تحول در حوزه‌های مختلف، توسعه متوازن استان، تلاش برای جلب سرمایه‌گذاری و همچنین فراهم نمودن زمینه برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان اردبیل مطرح بوده که به همین منظور بایستی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل،  بیان کرد: ارائه نقطه‌نظرات در پیرامون مسائل مختلف را در دستور کار قرار داده‌ایم که این موضوع جزو اولویت‌های اساسی و مهم بوده و بایستی با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای دستیابی به اهداف مورد نظر اقدام شود.

بدری تصریح کرد: امیدواریم مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه در راستای تحقق اهداف مورد نظر محقق شود تا بتوانیم با رفع مشکلات و موانع موجود به اهداف مورد نظر جامه عمل پوشانده و شاهد رفع معضل بیکاری در استان و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی اظهار کرد: با توجه به این که سن اعتیاد در استان اردبیل به شدت کاهش یافته، بنابراین نیاز است تا تمهیدات لازم و اساسی در راستای کاهش این معضل در جامعه اندیشیده شود.

انتهای پیام
captcha