رونمایی از کتاب «زخم‌های نشمرده» در ارومیه
کد خبر: 4006298
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

رونمایی از کتاب «زخم‌های نشمرده» در ارومیه

کتاب خاطرات مرحوم جعفر عباس‌نژاد، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس با عنوان «زخم‌های نشمرده» و نیز تمبر یادبود وی با حضور خانواده ایشان در ارومیه رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «زخم‌های نشمرده» در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به همت دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی «دهمین محفل خاطره دفاع مقدس» با حضور جمعی از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس، مسئولان کشوری و لشکری استان و اقشار مختلف مردم ۲۶ مهر در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.

احد هوشمند قره‌باغ، رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از واحدهای فعال در عرصه حفظ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد و نام شهیدان و رزمندگان اسلام است که همه ساله با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و تولیدات مکتوب، در این عرصه سهم به سزایی داشته است.

وی افزود: تهیه و تدوین کتاب‌های مختلف در حوزه ادبیات پایداری از جمله اقدامات مهم حوزه هنری است که از این طریق سیره و روش شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جدید معرفی می‌شود.

در پایان این مراسم از کتاب خاطرات، مرحوم جعفر عباس‌نژاد، جانباز و آزاده دوران مقدس با عنوان «زخم‌های نشمرده» و نیز تمبر یادبود وی با حضور خانواده ایشان رونمایی شد.

جعفر عباس‌نژاد از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در عملیات‌های مختلفی از خاکریزهای جنوب تا کوه‌های سر به فلک کشیده شکال غرب حضور داشت.

انتهای پیام
captcha