شناسایی ۷۵۶ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4006379
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

شناسایی ۷۵۶ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۶ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است که از این تعداد ۲۶۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

شناسایی 756 بیمار کرونایی در آذربایجان غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 756 بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است که از این تعداد 268 نفر در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: در مجموع یک هزار و 365 بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است که از این تعداد 275 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و 39 نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته همچنین 18 بیمار کرونایی در استان فوت کرده‌اند که با احتساب آنها مجموع فوتی‌های کرونا در آذربایجان غربی به 6 هزار و 676 نفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، تصریح کرد: شرایط کرونایی در استان همچنان شکننده بوده و از عموم مردم درخواست می‌شود از سهل‌انگاری و عادی‌انگار کرونا پرهیز کنند.

آقازاده با اشاره به میزان واکسیناسیون عمومی در استان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته 60 هزار و هفت دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده که با احتساب آن دو میلیون و 826 هزار و 202 دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

 

انتهای پیام
captcha