مطالبه‌گری همراه با ارائه راهکار سازنده موجب پیشرفت کشور می‌شود
کد خبر: 4006412
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

مطالبه‌گری همراه با ارائه راهکار سازنده موجب پیشرفت کشور می‌شود

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دانشجویان بسیجی مطالبه‌گر ارزشمند، سازنده و اصلاحگر هستند و این نوع مطالبه‌گری از عوامل زمینه‌ساز ارتقا سطح ارائه خدمات، پیشرفت کشور و رضایت‌مندی مردم محسوب می‌شود.

مطالبه‌گری دانشجویان زمینه ساز پیشرفت کشور استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۲۷ مهرماه در جلسه بسیج دانشجویی، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی مطالبه‌گر ارزشمند، سازنده و اصلاحگر هستند و این نوع مطالبه‌گری از عوامل زمینه‌ساز ارتقا سطح ارائه خدمات، پیشرفت کشور و رضایت‌مندی مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: پرونده تخلفات اعضای شورای شهر و شهرداری ارومیه در مرحله تحقیقات مقدماتی در شعبه بازپرسی و تحت نظارت دادستان و بنده است و به رسیدگی دقیق و عادلانه بدون فضاسازی رسانه‌ای تاکید می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: برای کاهش فراوانی جرایم، علت‌یابی و ریشه‌یابی جرایم و حل اساسی و بنیادین علل جرم در کشور امری ضروری است و باید به صورت مبسوط و مفصل به این امر توجه شود. تشکیل پرونده شخصیت برای متهمین و مجرمین یکی از نکات ارزشمند قانونی بوده که به علت کمبود زیرساخت‌ها تاکنون به صورت کامل اجرایی نشده و لازم است در این خصوص هم نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در عدم بزهکاری نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر بوده که همکاری‌های خوبی در این زمینه در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در خصوص مشکلات معادن جنوب استان بازدید میدانی مفصل از معادن تکاب انجام و جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در این شهر با حضور بیش از 10 مدیرکل استانی برگزار شد و تصمیمات خوبی از جمله نهادینه کردن صنایع تبدیلی، نظارت مستمر بر زیست محیط منطقه و رفع مشکلات اهالی اتخاذ شد.

وی در پایان گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها اهمیت فراوان دارد که در ماه اخیر نزدیک به 20 مرتبه از زندان‌های مختلف سطح استان بازدید به عمل آمده و این روند ادامه خواهد داشت و از همه نهادهای مردمی و خیرین و رسانه‌ها درخواست می‌شود که در بحث آزادی زندانیان غیرعمد پای کار بیایند.

انتهای پیام
captcha