آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته وحدت در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4006529
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته وحدت در آذربایجان‌غربی

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: در هفته وحدت بیش از ۱٠٠ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان با همت و تلاش خیرین و دستگاه قضا آزاد شده و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

آزادی بیش از ۱۰۰ زندانی به مناسبت هفته وحدت در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی، ۲۷ مهرماه در سفر به مهاباد در جلسه با مسئولان این شهرستان اظهار کرد: حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها و تلاش در مسیر فراهم کردن بستر جامعه اسلامی با کاهش ناهنجاری‌ها و فساد اجتماعی ارتباط مستقیم دارد.

وی افزود: در هفته مبارک وحدت بیش از ۱٠٠ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان با همت و تلاش خیرین و دستگاه قضا آزاد شده و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

محمدی بیان کرد: به‌غیر از این موضوع، توزیع بسته‌های معیشتی، فرهنگی و کمک به تحصیل فرزندان زندانیان و سایر کمک‌های دیگر را هم در راستای حمایت از خانواده‌های آن‌ها در دستور کار خواهیم داشت.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد هم در این نشست گفت: توافق شد که در شوراهای سازش و صلح اقدامات شایسته‌ای در زمینه کمک به زندانیان انجام بگیرد و جا دارد از خیرین و روحانیونی که به زندانیان کمک می‌کنند تقدیر کنیم.

عارف خدرلو، معاون استاندار و فرماندار مهاباد هم در این نشست تصریح کرد: کشور و به‌خصوص آذربایجان‌غربی، نگین وحدت است و ما هم باید به جای قهرمان خارجی قهرمانان ملی خودمان را به فرزندان‌مان بشناسانیم و فرهنگ ایثار و مقاومت را ترویج دهیم.

انتهای پیام
captcha