فعالیت‌های معارفی محدود به فضاسازی نباشد
کد خبر: 4006547
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

فعالیت‌های معارفی محدود به فضاسازی نباشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه باید وحدت کلمه را همواره آویزه گوش خود قرار دهیم، گفت: نگرش خود را تغییر دهیم و فعالیت‌ها در زمینه معارف اسلامی صرفاً محدود به فضاسازی نباشد.

جلسه هماهنگی هفته وحدت برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، ۲۷ مهرماه در جلسه هماهنگی هفته وحدت اظهار کرد: در این برهه حساس که دشمنان اسلام همواره بر طبل تفرقه می‌کوبند و تلاش می‌کنند آتش نفاق را بین شیعه و سنی شعله‌ور کنند باید نگرش خود را تغییر دهیم و فعالیت‌ها در زمینه معارف اسلامی صرفاً محدود به فضاسازی نباشد.

وی افزود: لازم است در هفته وحدت زمان بیشتری را صرف تبیین معارف اسلامی اهل‌بیت (ع) کرده و با فرهنگ‌سازی مناسب آرمان‌ها را در جامعه پیاده‌سازی کنیم.

حجت‌الاسلام امامی بیان کرد: دشمن بر روی باورها و اعتقادات افراد و مردم منطقه ما مطالعه و برنامه دارد و موذیانه تلاش می‌کند در افکار و باورهای دینی مردم منطقه انحراف و خلل ایجاد کند. کار فرهنگ‌سازی در اصل وحدت بسیار مهم و ضروری است و سنی و شیعه باید محکم بر اعتقادات و باورهای خود ایستادگی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: باید در مسائل فکری نگاه عمیق‌تری داشته باشیم و همواره فرمایش امام راحل، وحدت کلمه را آویزه گوش خود قرار دهیم. 

وی در پایان گفت: در کنار سایر دستگاه‌ها با تمام توان و تلاش برای برگزاری مراسم فاخر، وحدت‌بخش و اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی فعالیت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha