شناسایی بیش از یک هزار بیمار کرونایی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4007005
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

شناسایی بیش از یک هزار بیمار کرونایی در آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۷ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است که از این تعداد ۲۴۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

شناسایی بیش از یک هزار بیمار کرونایی در آذربایجان غربیجواد آقازاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۷ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است که از این تعداد ۲۴۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۵ بیمار کرونایی جان خویش را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند که با احتساب آنها ۶ هزار و ۷۱۷ نفر می‌رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و ۴۱۷ بیمار کرونایی در استان وجود دارند که از این تعداد ۲۴۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۴۵ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

وی با اشاره به تداوم واکسیناسیون کرونا در استان عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ هزار و ۱۰۶ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که با احتساب آن در مجموع سه میلیون و ۹ هزار و ۱۴۴ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

انتهای پیام
captcha