ساخت ۲۹۸ واحد مسکونی مددجویی در چالدران
کد خبر: 4007090
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

ساخت ۲۹۸ واحد مسکونی مددجویی در چالدران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌‌غربی گفت: امسال عملیات اجرایی ساخت ۲۹۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد چالدران آغاز شده است که روند ساخت آنها سرعت خوبی دارد.

ساخت ۲۹۸ واحد مسکونی مددجویی در چالدرانعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال عملیات اجرایی ساخت ۲۹۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد چالدران آغاز شده است که روند ساخت آنها سرعت خوبی دارد.

وی افزود: این خانه‌های مسکونی برای مددجویانی که فاقد مسکن هستند ساخته می‌شود و پیش‌بینی می‌شود کار ساخت این واحدها تا دو سال دیگر به اتمام برسد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: در ساخت این واحدهای مسکونی بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان نیز مشارکت داشته و مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این کار برابر با یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: چالدران یکی از شهرستان‌های محروم استان محسوب می‌شود که برای محرومیت‌زدایی در این شهرستان نیاز است دستگاه‌های مربوطه نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

سهندی یادآور شد: برای ایجاد اشتغال در چالدران نیز ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جاری در نظر گرفته شده است که بخشی از آن پرداخت شده و مابقی نیز تا پایان سال اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام
captcha