دشمنان از اختلافات میان مسلمانان به نفع خود استفاده می‌کنند
کد خبر: 4007101
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
امام‌جمعه اهل سنت ارومیه:

دشمنان از اختلافات میان مسلمانان به نفع خود استفاده می‌کنند

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: دشمنان اسلام همواره از اختلافاتی که در میان مسلمانان به‌وجود می‌آید به نفع خود استفاده کرده و در منطقه، ناآرامی و ناامنی به‌وجود آورده‌اند.

دشمنان از اختلافات میان مسلمانان به نفع خود استفاده می‌کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه، ۳۰ مهرماه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره از اختلافاتی که در میان مسلمانان به‌وجود می‌آید به نفع خود استفاده کرده و در منطقه، ناآرامی و ناامنی به‌وجود آورده‌اند.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم فرمود اگر امت اسلامی در بین خود اختلاف ایجاد کنند، از زمین و آسمان بلا بر سر آنان نازل شده و ابهت و آبروی‌شان از میان می‌رود و در این رابطه اگر مسلمانان اتحاد خود را حفظ نکنند، دشمن بدون وقاحت و بدون ترس وارد بلاد اسلامی شده و ارزش‌ها را از میان برمی‌دارد.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه ادامه داد: هم‌اکنون دشمن در منطقه حضور دارد و همواره سعی می‌کند که آتش اختلاف و تفرقه را روز به روز شعله‌ورتر کند. بنابراین حضور آنها در منطقه به خاطر تحقق آرزوهای مسلمانان نیست بلکه به خاطر منافع خود در منطقه حضور دارند.

وی در ادامه با تأکید بر سرمایه‌گذاری دولت در مناطق محروم و ایجاد اشتغال‌زایی برای جوانان، تصریح کرد: اگر بستر کار و درآمدزایی در کشور فراهم شود، جوانان متخصص کشورمان مجبور به کار در کشورهای غیردینی و کافر نمی‌شوند و در کشور خود فعالیت کرده و آن را به سمت توسعه همه جانبه هدایت می‌کنند.

ماموستا کلشی‌نژاد گفت: باید در تمامی استان‌ها به ویژه در آذربایجان‌غربی از همه ظرفیت‌ها، ارزش‌ها و از افراد شایسته در مدیریت استفاده کرد تا شاهد شکوفایی کشورمان در عرصه بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام
captcha