محرومیت‌زدایی اولویت استاندار آذربایجان غربی باشد
کد خبر: 4007442
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

محرومیت‌زدایی اولویت استاندار آذربایجان غربی باشد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی باید اولویت استاندار آذربایجان غربی باشد گفت: امید است با تلاش مجاهدانه استاندار جدید و با تجربه موفق وی در استان‌های خراسان جنوبی و رضوی شاهد تحول چشمگیر در استان باشیم.

محرومیت‌زدایی اولویت نخست استاندار جدید آذربایجان غربی باشدبه گزارش ایکنا از آذربایحان غربی، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز، اول آبان‌ماه با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در استان و لزوم همراهی و حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان به سیاست‌های حمایتی دولت از استان‌های مرزی اشاره و اظهار کرد: امید است با تجارب ارزشمند محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی شاهد تحول در استان باشیم.

وحیدی افزود: اختیارات ویژه به استانداران استان‌های مرزی داده می‌شود تا برای رفع بیشتر مشکلات و محرومیت‌زدایی در این استان‌ها تلاش کنند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی،‌ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور در ارومیه، از زحمات ارزشمند استاندار سابق تشکر و بیان کرد: محمدمهدی شهریاری نه تنها به عنوان استاندار که به عنوان دوستی مودب و تلاشگر بودند و در استان آذربایجان غربی زحمات ارزشمندی داشتند که امید است در عرصه‌های دیگر نیز موفق باشند.

وی تصریح کرد: محمد صادق معتمدیان، استاندار جدید آذربایجان غربی نیز اشراف خوبی از وضعیت استان دارند و امید است با تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی و با تجربه خوب و موفق در استان‌های خراسان جنوبی و رضوی شاهد تحول چشمگیر در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، اقتصادی و فرهنگی در استان باشیم و وی محرومیت‌زدایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام
captcha