امنیت مرزها حاصل رشادت مرزنشینان و رزمندگان است
کد خبر: 4007448
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

امنیت مرزها حاصل رشادت مرزنشینان و رزمندگان است

فرمانده سپاه سردشت گفت: امروز امنیت پایدار در مرزهای کشور در سایه رشادت‌ها و همکاری‌های مرزنشینان، عشایر و رزمندگان‌ اسلام بدست آمده است.

امنیت مرزها حاصل رشادت و همکاری عشایر مرزنشین و رزمندگان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سپاه سردشت،‌ امروز، 1 آبان‌ماه در دیدار با جمعی از مرزنشینان و عشایر شهرستان مرزی سردشت، اظهار کرد: امروز دشمن با انواع توطئه‌ها و ترفندهای مختلف به دنبال از بین بردن وحدت میان امت اسلام و اختلاف‌افکنی است از این رو مسلمانان باید با تکیه بر مقدسات و اشتراکات دینی کاملا هوشیار باشند.

وی افزود: کفر جهانی با پرورش عناصر تروریستی مانند داعش، القاعده و طالبان سعی در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارد ولی با بیداری جهان اسلام و هوشیاری علمای دینی تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.

فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: امام خمینی(ره) با ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری نسبت به نام‌گذاری هفته وحدت اقدام کردند و از این رو نعمت امنیت و وحدت امروز جامعه، مرهون و مدیون امام خمینی(ره) و شهیدان معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد مسلمانان وحدت داشته باشند، اضافه کرد: کشورهای اسلامی باید همیشه مراقب باشند و از هفته وحدت به عنوان میراث گرانبهای امام خمینی(ره) برای حفظ بیش از پیش وحدت تلاش کنند.

نصیری تأکید کرد: کفر جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد توطئه در بین مسلمانان هستند از این رو باید به دور از هرگونه اختلاف در راستای تحکیم هرچه بیشتر وحدت و انسجام ملی تلاش شود. یکی از برنامه‌های دشمن تداوم تحریم علیه ملت ما است ولی این بدخواهان باید بدانند که این اقدامات هیچ تاثیری در اراده و استقامت ما ندارد.

فرمانده سپاه سردشت گفت: عشایر و مرزنشینان غیور این شهرستان در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره درخشیده و با فرهنگ غنی خود مدافع کشور بوده و در این راه حماسه‌های ارزشمندی را آفریدند. همکاری و خلق صحنه‌های دوستی و برادری با مرزبانان در نوار مرزی کشور به خصوص در نوار مرزی این شهرستان باعث پدیدار شدن امنیت پایدار در مرزهای کشور شده است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در کنار مرزنشینان بوده و خواهد بود افزود: اگر امروز امنیت پایدار در مرزهای کشور حکم‌فرماست در سایه رشادت‌ها و همکاری‌های مرزنشینان و عشایر با رزمندگان‌ اسلام در مرزها به دست آمده است.

نصیری بیان کرد: امروز به برکت نیروهای نظامی و مرزنشینان، اتحاد و انسجام خوبی در نوار مرزی این شهرستان حاکم بوده و موجب شده تا مرزهای این شهرستان به یکی از امن‌ترین نقاط استان و کشور مبدل شود.

انتهای پیام
captcha