برگزاری جشن «نوای وحدت» در نقده
کد خبر: 4007595
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

برگزاری جشن «نوای وحدت» در نقده

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت جشن «نوای وحدت» با حضور حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی، امام‌جمعه نقده در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جشن «نوای وحدت» در نقدهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت جشن «نوای وحدت» با حضور حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی، امام‌جمعه نقده ۱ آبان در این شهرستان برگزار شد.

امام‌جمعه نقده در این مراسم با اشاره به اینکه ریشه بسیاری از مشکلات ادیان الهی به رخنه و نفوذ دشمنان در بین آنها برمی‌گردد، اظهار کرد: مسلمانان باید به این نکته توجه داشته باشند که کتاب آسمانی و پیامبر همه آنها یکی بوده و برای وحدت اتکا به این موارد کافی است.

حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی افرود: ما باید با تکیه به آیات الهی و با بصیرت سعی کنیم دشمن‌شناس بوده و با آگاهی توطئه‌های آنها را شناسایی کرده و با اتحاد و برادری در صدد خنثی کردن این توطئه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: اسلام سنی آمریکایی و اسلام شیعه انگلیسی یک هدف مشترک  دارند آن هم کاشتن تخم نفاق بین ادیان الهی است که برای مقابله با آنها باید با ریسمان الهی به عرش الهی وصل بشویم.

 امام‌جمعه نقده با اشاره به نقشه‌های شوم استکبار جهانی در منطقه و همراهی بعضی کشورهای منطقه تصریح کرد: آنها فقط به دنبال اهداف و منافع خود هستند و برای این منظور بعضی از کشورهای منطقه را به گاو شیرده تشبیه می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha