وحدت شیعه و سنی در ایران دشمنان را به زانو درآورده است
کد خبر: 4007597
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

وحدت شیعه و سنی در ایران دشمنان را به زانو درآورده است

مسئول دفتر نمانیدگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سید‌الشهدا(ع) گفت: امروز در سایه وحدت شیعه و سنی دشمن در برابر ملت ایران زانو زده است و جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارد.

وحدت شیعه و سنی در ایران دشمنان را به زانو درآورده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت همایش «روحانیان و علمای شیعه و سنی» ۱ آبان در حسینیه سپاه خوی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سید‌الشهدا(ع) در این همایش با تبریک هفته وحدت به تبیین عوامل وحدت در بین مسلمانان پرداخت و اظهار کرد: از دیدگاه قرآن عامل نجات‌بخش بشریت تمسک به ریسمان الهی است و تا وقتی که مسلمانان با تکیه بر قرآن در مسیر پیام وحدت پیامبر اسلام حرکت کنند دشمنان در توطئه‌های‌شان ناامید خواهند شد.

حجت‌اسلام احمد جلیلی افزود: با وحدت و یک‌دلی امت اسلام دشمن هرگز توانایی جسارت به ارزش‌های اسلام و انقلاب را نخواهد داشت.

وی هفته وحدت را نماد شکوه و عزت امت اسلام دانست و ادامه داد: امروز در سایه وحدت شیعه و سنی دشمن در برابر ملت ایران زانو زده است و جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد.

 مسئول دفتر نمانیدگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سید‌الشهدا(ع) تصریح کرد: وحدت قومیت‌ها از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده و تداوم این وحدت موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام
captcha