توزیع ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان میاندوآب
کد خبر: 4007626
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

توزیع ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان میاندوآب

به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت محمد(ص) ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف به همت سپاه میاندوآب در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت محمد(ص) ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف به همت سپاه میاندوآب در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در ۲ آبان توزیع شد.

فرمانده سپاه میاندوآب در این مراسم اظهار کرد: این بسته‌ها شامل کیف، کفش، لباس و لوازم‌التحریر است که ارزش ریالی آن برابر با ۵۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ نورالدین پالهنگ افزود: این بسته‌های آموزشی از محل اعتبارات سپاه و با مشارکت خیران تهیه شده است تا در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: سپاه میاندوآب در مناسبت‌های مختلف سعی می‌کند با توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی و لوازم‌التحریر در راستای خدمت به مردم به وظیفه خویش عمل کند.

فرمانده سپاه میاندوآب تصریح کرد: توزیع این بسته‌ها در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و لبیک به رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت و کمک به افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha