رشد ۳۰ درصدی واکسیناسیون عمومی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4007653
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

رشد ۳۰ درصدی واکسیناسیون عمومی در آذربایجان غربی

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در مهر ماه سال جاری یک میلیون و ۳۶۷ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که در مقایسه با شهریور رشد ۳۰ درصدی داشته است.

رشد ۳۰ درصدی واکسیناسیون عمومی در آذربایجان غربیعلی‌احمد آقاپور، رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: طی مهرماه امسال، یک میلیون و ۳۶۷ هزار دُز واکسن در شهرستان‌های مختلف استان تزریق شده است.

وی افزود: این در حالی است که در شهریور امسال، یک میلیون و ۵۳ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده بود و در مهرماه، رشد ۳۰ درصدی و ۳۱۴ هزار دُزی را شاهد بودیم.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: با این آمار، طی مهرماه امسال روزانه به طور متوسط نزدیک به ۴۶ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شد در حالی که این رقم در شهریور ۳۴ هزار دُز و در مرداد ۱۴ هزار دُز بود.

وی عنوان کرد: این آمار روز به روز در حال افزایش بوده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ هزار و ۱۸۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

آقاپور با اشاره به اینکه میزان واکسیناسیون در استان به سه میلیون و ۱۱۰ هزار دُز رسیده است خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم این روند، تعداد بیشتری از مردم استان با سرعت بیشتر واکسینه شوند.

 

انتهای پیام
captcha