برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۴ امام‌زاده آذربایجان غربی
کد خبر: 4007655
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۴ امام‌زاده آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، جشن‌های میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) در چهار بقعه و امام‌زاده سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۴ امام‌زاده آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، جشن‌های میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) در چهار بقعه و امام‌زاده سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: در خوی، امام‌زاده سیدبهلوی این شهرستان در شب میلاد پیامبر(ص) شاهد حضور زائران و برپایی جشن وحدت بود و نیز جشن وحدت در روز میلاد پیامبر(س) در بقعه شیخ نوایی این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین امروز همایش هفته وحدت مابین علمای تشیع و اهل سنت در مسجد مطلب‌خان خوی برگزار شد و زیارتگاه حضرت عباس(ع) میاندوآب میزبان جشن میلاد پیامبر(ص) به همراه تجلیل از نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن بود.

وی عنوان کرد: امروز جشن مولودی‌خوانی در روستای کوزرشک بخش کوهسار سلماس با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار و در تکیه حضرت عباس(ع) چایپاره نیز میلاد پیامبر(ص) گرامی داشته شد.

حجت‌الاسلام جوانبخت تصریح کرد: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی استان در برخی شهرستان‌ها سعی شد تا جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) امسال در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تا مردم از لذت معنوی حضور در این مکان‌ها بهره‌مند شوند.

 

 

انتهای پیام
captcha