تزریق ۲۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در مهاباد
کد خبر: 4007916
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

تزریق ۲۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از زمان آغاز واکسیناسیون عمومی در مهاباد تاکنون ۲۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.

تزریق 220 هزار دز واکسن کرونا در مهابادبهاءالدین حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: از زمان آغاز واکسیناسیون عمومی در مهاباد تاکنون 220 هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.

وی افزود: از این تعداد 75 هزار نفر هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده و 145 هزار نفر تنها یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ادامه داد: واکسیناسیون عمومی در 80 مرکز بهداشتی و درمانی، پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان، 6 پایگاه تجمعی، یک پایگاه خودرویی و یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون در مهاباد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود با توجه به وجود واکسن کرونا در کشور نسبت به تزریق واکسن در اسرع وقت اقدام کنند.

حسینی تصریح کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند تا واکسیناسیون اغلب افراد جامعه همچنان زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در دستور کار باشد.

انتهای پیام
captcha