قدردانی از جانباز ۷۰ درصد سردشتی
کد خبر: 4008073
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

قدردانی از جانباز ۷۰ درصد سردشتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از «منصور پارس‌مهر» جانباز ۷۰ درصد سردشتی تجلیل و قدردانی کرد.

منصور پارس‌مهر جانباز ۷۰ درصد سردشتیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام احمد جلیلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، روز گذشته، 3 آبان‌ماه در دیدار با «منصور پارس‌مهر» جانباز ۷۰ درصد سردشتی اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با تحمل سختی‌ها و شکنجه‌های بسیار امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی افزود: همه باید قدردان این عزیزان باشیم و برای رفع مشکلات آنها از هیچ کوشش دریغ نکنیم، سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: جانبازان ولی‌نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگزاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است. 

سرهنگ قاسم نصیری،‌ فرمانده سپاه سردشت نیز در این دیدار به مقام شامخ ایثارگران و جانبازان اشاره کرد و گفت: خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان بوده و وجود این عزیزان باعث زنده شدن ارزش‌ها و یاد و خاطره ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: جانبازان و خانواده معظم شهدا بر گردن همه ما حق دارند و ما موظف هستیم همواره پیگیر مسائل و مشکلات آنها باشیم.

نصیری بیان کرد: جامعه همواره نیازمند روح فداکاری، ترجیح منافع عمومی بر منافع فردی و برتری خیرخواهی عمومی بر خودخواهی است.

 

انتهای پیام
captcha