کمک 5 میلیارد ریالی خیران برای تجهیز بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ
کد خبر: 4008136
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

کمک 5 میلیارد ریالی خیران برای تجهیز بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ

مدیر شبکه بهداشت شاهین‌دژ گفت: خیران پنج میلیارد و 380 میلیون ریال برای خرید تجهیزات و تکمیل بیمارستان شهید راثی این شهرستان اهدا کردند.

کمک 5 میلیارد ریالی خیران برای تجهیز بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژامین قلندرزاده، مدیر شبکه بهداشت شاهین‌دژ، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: در یک اقدام خداپسندانه خانم خیری که نخواست نامش ذکر شود مبلغ 50 میلیون ریال برای تهیه لوازم پزشکی به حساب مجمع خیرین بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ واریز کرد.

وی افزود: این کمک‌ها طبق خواسته این خیر برای تهیه‌ اقلام و تجهیزات مورد نیاز مدافعان سلامت شهرستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت شاهین‌دژ ادامه داد: این خانم خیر چند ماه پیش نیز مبلغ 90 میلیون ریال برای تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهرستان کمک کرده بود.

وی عنوان کرد: در یک اقدام خیر دیگر نیز فردی به نام علیرضا رضازاده دو دستگاه الکترو شوک، مانیتور کنترل قلب، پایه مانیتور، ۱۵ عدد کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ با هدف کمک به بیماران بستری در این بیمارستان اهدا کرد.

قلندری خاطرنشان کرد: حاج سیف‌الله عبادی هم یکی دیگر از خیران این شهرستان است که با اهدای یک دستگاه الکتروشوک و دو دستگاه مانیتور کنترل علائم حیاتی قلب همراه با پایه مانیتور به ارزش یک میلیارد و 480 میلیون ریال در تجهیز بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ سهیم شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha