جان باختن ۱۶ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4008188
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
در ۲۴ ساعت گذشته؛

جان باختن ۱۶ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، گفت: در 24 ساعت گذشته 16 نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به 6 هزار و 776 نفر رسید.

جواد آقازاده ویروس کرونا فوتی های کرونا مبتلایان کرونا علوم پزشکی جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 16 نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست داد که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به 6 هزار و 776 نفر رسید.

وی افزود: در این مدت 569 تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی هزار و 264 نفر شد و هم‌اکنون 660 نفر مشکوک به بیماری وجود دارد و 51 تن با دستگاه ونتیلاتور تنفس و 274 در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی 300 هزار و 230 تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: ارومیه با چهار نفر، بوکان با چهار نفر، نقده با سه نفر، میاندوآب با دو نفر، تکاب، مهاباد و شوط با یک نفر فوتی آمار جان‌باختگان کرونا را تشکیل می‌دهند.

آقازاده تصریح کرد: شهرهای چالدران و پلدشت زرد، بوکان، پیرانشهر و اشنویه قرمز و سایر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی کرونایی هستند که امیدواریم با کمک مردم و مسئولین به زودی شاهداز بین رفتن ویروس کرونا شویم.

انتهای پیام
captcha