شرایط کنونی جامعه نیازمند کار زیاد و جهادی است
کد خبر: 4009833
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی بیان کرد:

شرایط کنونی جامعه نیازمند کار زیاد و جهادی است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با بیان این‌که یکی از بندهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، امیددهی به جوانان است، اظهار کرد: جوانان باید از هر چیزی که بر سر راهشان در مسیر رسیدن به اهداف قرار دارند، بگذرند چرا که شرایط کنونی جامعه ما نیازمند کار زیاد و جهادی است.

فرزان قالیچی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، فرزان قالیچی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، امروز، ۱۰ آبان‌ماه، در آیین استقبال از نودانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز به صورت مجازی، با بیان این‌که انسان‌ها وقتی نعمتی را در دست دارند، قدر آن را نمی‌دانند، اظهار کرد: دوران تحصیل نیز همانند بهار زندگی جوانان است که باید از فضای ایجاد شده برای تحصیل به خوبی استفاده کرد و از آن لذت برد تا در نهایت ثمره تلاش خود را چید.

وی افزود: مراکز آموزشی بسیاری در سطح کشور به تربیت دانشجویان می‌پردازند اما فارغ التحصیلان اغلب این مراکز نمی‌توانند در محیط کار واقعی حضور یابند و هزینه‌های آن‌ها برای یادگیری مهارت و درس به هدر می‌رود.

قالیچی، با اشاره به فلسفه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه مهارت آموزی دانشجویان، گفت: اهداف دانشگاه علمی کاربردی باعث می‌شود تا دانشجویان، در کنار تحصیل حتماً مهارتی را یاد بگیرند و به حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی وارد شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت تحصیل و مهارت آموزی در مراکز این دانشگاه فراهم بوده و فقط دانشجویان باید از این فرصت پیش آمده استفاده کنند. البته نواقصاتی هم در این خصوص وجود دارد که دانشجویان می‌توانند به واحد استانی دانشگاه اعلام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جهاددانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی کشور است، اظهار کرد: این نهاد انقلابی خدمات ارزنده‌ای را در طول سالیان گذشته به کشور داشته است.

قالیچی، افزود: دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز باید با استفاده از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی، از معلومات بالای اساتید حوزه خود بهره ببرند و با مقررات آموزشی این مجموعه نیز آشنا شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با بیان این‌که مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز جایگاه خوبی در بین سایر مراکز دارد، افزود: در اوایل شیوع کرونا، این مرکز آموزشی اولین مرکزی بود که با توجه به بنیه‌ی جهادی خود و امکانات محدود به تولید ماسک و گان‌های بیمارستانی اقدام کرد.

وی با بیان این‌که یکی از بندهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، امیددهی به جوانان است، اظهار کرد: جوانان باید از هر چیزی که بر سر راهشان در مسیر رسیدن به اهداف قرار دارند، بگذرند چرا که شرایط کنونی جامعه ما نیازمند کار زیاد و جهادی است.

انتهای پیام
captcha