فعالان قرآنی دانشگاه گیلان تجلیل‌ شدند
کد خبر: 4013681
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

فعالان قرآنی دانشگاه گیلان تجلیل‌ شدند

به‌مناسبت آخرین روز از هفته قرآن و دانشگاه، مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله دانشگاهی سی‌وششمین جشنواره قرآن‌و‌عترت دانشجویان سراسر کشور و فعالان قرآنی دانشگاه گیلان روز گذشته 24 آبان‌ماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، همزمان با آخرین روز از هفته قرآن و دانشگاه، آئین تجلیل از برگزیدگان مرحله دانشگاهی سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور و فعالان قرآنی دانشگاه گیلان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و محسن اکبری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان روز گذشته 24 آبان‌ماه در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان برگزار‌ شد.

در این مراسم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ضمن تبریک به دانشجویان برگزیده قرآنی، بیان کرد: هدف از تلاوت قرآن رسیدن به معرفت‌الله است. وقتی آیات قرآن تلاوت می‌شود باید در پی تأمل در آن باشیم. قرائت قرآن نخستین گام از مراحل تدبر است و صرفاً نباید به قرائت ظاهری آن بسنده کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان نیز ضمن تشکر و تبریک به برگزیدگان و فعالان قرآنی دانشگاه اضافه‌کرد: طبق آیات قرآن همه کسانی که اهل تلاوت قرآن هستند در بلندترین درجات عالمیان بعد از پیامبران هستند. در قیامت چیزی که مدنظر است قرائت صرف نیست بلکه باید با تعقل و تفکر در آن همراه باشد.

انتهای پیام
captcha