استقبال مجتمع عالی قرآن و حدیث از هفته پژوهش با برپایی ۱۳ کرسی علمی
کد خبر: 4018387
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

استقبال مجتمع عالی قرآن و حدیث از هفته پژوهش با برپایی ۱۳ کرسی علمی

معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی از حضور فعال پنج انجمن علمی و برگزاری ۱۳ کرسی علمی در هفته پژوهش خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی، معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه عصر امروز شنبه در بازدید شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش جامعةالمصطفی از این مجتمع، اظهار کرد: در حال حاضر این مجتمع دارای پنج انجمن علمی «علمی قرآن و علوم»، «علوم قرآن»، «قرائات»، «قرآن و مستشرقان» و «حدیث» است که در هفته پژوهش به صورت فعال در غرفه مجتمع حضور خواهند داشت.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه به مجلات متعدد این مجتمع اشاره کرد و افزود: مسئولیت مجله «مطالعات حدیث‌پژوهی» با انجمن حدیث و مسئولیت مجله «مطالعات قرآن و علوم» نیز با انجمن قرآن و علوم است. همچنین انجمن علمی علوم‌قرآن نیز مجله «مطالعات قرآن‌پژوهی نور وحی» را منتشر می‌کند که در هفته پژوهش شاهد ارائه شمارگان مختلف آن خواهیم بود.

معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث در بخش دیگری از سخنان خود به تببین فعالیت‌های ویژه مجتمع در هفته پژوهش پرداخت و گفت: انتشار سه مجله انجمن‌ها و چهار مجله علمی، برگزاری کرسی‌های ترویجی، برپایی سیزده نشست علمی، برگزاری سه کارگاه و یک مسابقه علمی، ارائه به‌روزترین نمودار‌های آماری و لیست‌برداری از آخرین اقدامات تألیفی و تدوینی آثار علمی چاپ شده در سال‌های اخیر، از جمله برنامه‌های این مجتمع در هفته پژوهش است.

یادآور می‌شود، در نشست شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش جامعةالمصطفی با معاون و کارشناسان پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث عنوان شد: با در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای اعضای انجمن‌های علمی، شرایط گرایش هر چه بیشتر طلاب و دانش‌پژوهان، به منظور عضویت در انجمن‌ها فراهم گردد.

انتهای پیام
captcha